ZBrushCentral

Little Works...

Hello, my name is Eric Mazas “Ermy” I am french. Zbrush I practice for 2 years, I am a passionate lover of models and images.

I present my latest work 100% ZBrush. These are imaginary models out of my twisted mind.

Bonjour, je m’appelle Eric Mazas “Ermy”, je suis francais. Je pratique Zbrush depuis 2 ans, je suis un amateur passionné de modélisations et d’images.

Je vous présente mes derniers travaux 100% Zbrush. Ce sont des modèles imaginaires sortis de mon esprit tordu.

Le Démembreur:

Drive n’ Dead:

Upgrade tires:

Attachments

demembreur001.jpg

demembreur002.jpg

demembreur003.jpg

demembreur004.jpg

wipmoto013.jpg

wipmoto014.jpg

wipmoto018.jpg

Test BPR filter

wipmoto019.jpgwipmoto020.jpg

Wouaaa ça c’est du boulot ! un style très propre qui change de ce qu’on voit d’habitude :+1:small_orange_diamond:+1:small_orange_diamond:+1: Bravo

that’s the job! a very clean style that changes what we usually see !!! well done

Kargall

Great job, models are terrific and render picture just awesome ! :o
You are clearly a mechanical master !! :+1: :+1: :+1:

V-Twin power!!:D:+1:small_orange_diamond:+1:

Thanks !!!

Cool stuff! I like the bike!

Thank you!

Finally someone who has read Sun Tzu “Art of War”, very good book. I read it several times. Very informative.

Merci!!!

Enfin quelqu’un qui a lu Sun Tzu “Art of War”, très bon livre. Je l’ai lu plusieurs fois. Très instructif.

The last turn with this model, a lot of time to spend on it, I stop counting beyond 60 hours.

Make this model with the challenge of 100% ZBrush was a pleasure, not only to the model but also to plunge deeper into the possibilities of the software.

Finally, I thank all members for monitoring, support and feedback. What I give boost to finish this model.

Le dernier virage avec ce modèle, pas mal de temps passer dessus, j’ai arrêter de compter au delà de 60 heures.

Faire cette modélisation avec pour défi du 100% Zbrush fut un réel plaisir, non seulement de faire le modèle mais aussi de m’enfoncer un peu plus dans les possibilités du logiciel.

Pour finir, je remercie tous les membres pour le suivi, le soutien et les commentaires. Ce qui m’a donner le boost pour finir ce modèle.

very cool but looks like perspective was off ??

magnifique boulot, Ermy, très classe. Le genre de boulot qu’on voit rarement fais avec Zbrush. Un grand bravo.

beautiful job, Ermy, very classy. The kind of work rarely seen doing with Zbrush. Well done.

Thanks

I modeled too big, the perspective is active. But we see no effect.

Merci

J’ai modélisé trop gros, la perspective est activée. Mais on vois pas l’effet.

Nice work!!

Thanks you !!!

Nice!!!

thanks !!!